Wednesday, May 25, 2011

Assalamualaikum..

Sebahagian dari kehidupan-ku adalah menulis sesuatu di laman sesawang ini sebagai satu keluhan mahupun melepaskan rasa gembira. sering kali orang menganggapku sebagai seorang yang sering mengikut perasaan sendiri. meskipun ianya jelik bila dilihat. aku x pandang.. aku biarkan cacian,makian. aku redha,aku truskan hidup. memang.. memang aku x sempurna mcm pompuan lain. memang aku x layak di gelar perempuan kan? kerana sering melepaskan geram ke atas orang lain. tapi.. jika sesuatu yang aku sayang.. memang sukar utk aku lepaskan,,, contohnya seperti yang korang baca entry lepas.. korang tgk pic dak lakii tu.. Arwah abah x pernah ajar aku untuk berbohong.. apa yang ada.. apa yg tertulis di dalam blog ini bukan palsu semata-2.. aku x kisah jika selama ni dia atau korang mengatakan aku syok sendiri.. aku berani sumpah.. aku bersemangat,gembira bila dia dtg dekat dgn aku.. Allah saja yg tahu bertapa akuu gembira .. tp mungkin cara aku salah.. aku di tipu dgn perasaan.. dgn pujukan.. dgn kekuatan yg ada.. aku di sini MEMOHON MAAF PADA MEREKA YANG AKU SAKITI.. x kira yg baca laman ni atau tidak,, aku mengerti jika semua ini berakhir di sini.. aku hanya manusia biasa yg sering melakukan kesilapan.. perwatakan aku yg korang rasa buruk sgt tu hanya kenalan sahaja yg mengetahui siapa aku.. x kisah, aku x kisah jika org hendak mengata aku selepas ini..  aku Nurul Izyani Kamaruddin yg ada prasaan .. yg lg rasa kekok berada di dunia luar setelah sekian lama tidak merantau.. onak duri kehidupanku hanya Dia saja yg tahu.. Gaduh bukan caraku tetapi jika seseorang itu memulakan dahulu,menuduh,menunding jari tanpa bukti yg kukuh memang aku marah..memang aku baran.. setelah bersujud padaNya utk mencari ketenangan dan aku perolehi .. utk itu sekali lg AKU MEMINTA MAAF PADA MEREKA-2 YG AKU TELAH KASARI..  terima kasih kerana ada yg sudi membaca blog ini .. aku x paksa korang follow blog ni.. if rasa meluat dgn entry aku.. abaikan dan tutup mata.. cari blog lain yg best.. blog ini hanya utk teman rapat.. atau lebih teepat sekadar tempat melepaskan perasaan setiap hari.. harap maaf .. sekian.. :) Salam..

No comments: