Saturday, November 09, 2013

Penat

Assalamualaikum .
Setiap hari berdoa agar dipanjangkan jodoh . Tp apa yg aku tahu jodoh telah ditentukan oleh Allah sejak usia kita 4 bulan di dalam kandungan ibu . Aku redha . Aku tabah . Aku bangun semula dgn bantuan Allah, mama dan seorang sahabat . Sahabat yg dulu hilang , tetapi muncul dikala aku jatuh . Terima kasih awak.Tetapi banyak dugaan aku tempuh sepanjang aku ingin kembali bangun . sekarang sahabat hilang . Hilang selepas mengungkapkan kata2 yg membuatkan aku tersenyum riang . mencari dan terus mencari . tetapi dia diam , dia kata sabar . Ya, aku sabar… tp kenapa perlu diam dan terus menyepi? kenapa perlu buat aku berfikir . Dulu aku benci , benci semua tentang kau , skrng bila aku mula terima kehadiran kau , kau pula hilang . Apa besar ujian Allah beri .. Ya Allah … disini sahaja tempat aku luahkan isi hati selain di sejadah . Aku… aku penat …

No comments: